Art Studio - Atelier


Art

Wow, how I like to create, to make art. How good it is for us! If someone asked me for a recommendation for any kind of problem, illness, dissatisfaction... in short, anything, I would say to that person: make art. Any of them. The list is huge: painting, collage, sewing, embroidery, crafts, crochet... Art brings us closer to ourselves and closer to God. At least, that's how I feel when I'm creating. I think that because God is a creator, so we borrow a little of his creativity when creating. That's why it should be good for us!


Arte

Nossa, como eu gosto de criar, fazer arte. Como faz bem pra gente! Se alguém me pedisse uma recomendação para qualquer tipo de problema, doença, insatisfação... enfim, qualquer coisa, eu diria para essa pessoa: faça arte. Qualquer uma. Pintura, colagem, costura, bordado, artesanato, crochê... a lista é enorme. A arte nos aproxima de nós mesmos, e nos aproxima da Deus. Pelo menos é assim que eu me sinto quando estou criando. Acho que porque Deus é criador, quando estamos criando, emprestamos um pouquinho da criatividade dele. Por isso que deve fazer bem pra gente!


 

Comentários