Cell phone screensaver - Protetor de tela de celular

Cell phone screensaver

Recently, I received some messages from followers saying that they use my paintings as a cell phone screensaver. Some photos they sent me I'm posting here. I thought it was so cool!
Sometimes I keep thinking: when we create an artwork, we can't imagine where this art will end up: if it's on a wall at a friend's house, or if it's a person you've never seen, or if it's on a screensaver of computer or cell phone. we just imagine that this art could be making someone happy. And that makes me happy too...


Protetor de tela de celular
Recentemente, recebi algumas mensagens de seguidores contando que usam minhas telas como protetor de tela de celular. Algumas fotos que me enviaram estou postando aqui. Achei tão legal! 
Às vezes fico pensando: quando a gente cria um trabalho artístico, a gente não imagina onde essa arte vai parar: se é numa parede da casa de um amigo, ou de uma pessoa que você nunca viu, ou se é num protetor de tela de computador ou celular. Só imagina que essa arte pode estar alegrando alguém. E isso me alegra também...



 

Comentários