Biography - Biografia




Here I am again, presenting my page to you. And talking about art.

Art, for me, has to be part of my day-to-day life. In the small things, in the small details. I like to wake up in the morning already seeing art! After reading the Bible and my devotional, I want to create something related to my reading. It's the way I express what I feel and what I learn.

Art can also be found in objects in my house and my surroundings: a painting on the wall, a beautiful book on the table, a handmade pot in the kitchen... and so on. It doesn't have to be expensive, famous, fashionable... it just needs to be art - something created by the hands of someone who at some point wanted to express their joy, their pain, their restlessness.

___________

Aqui estou novamente, apresentando a minha página para vocês. E falando sobre arte. 

A arte para mim tem que fazer parte do meu dia-a-dia. Nas pequenas coisas, nos pequenos detalhes. Gosto de acordar pela manhã já vendo arte! Depois do momento de leitura da Bíblia e do meu devocional, gosto de criar algo relacionado com o que li. Parece que é a maneira que expresso o que sinto e o que aprendo. 

A arte pode estar também nos objetos de minha casa, meu entorno: uma pintura na parede, um livro bacana sobre a mesa, um pote artesanal na cozinha... e por aí vai. Não precisa ser caro, famoso, da moda... só precisa ser arte - aquilo que é criado pelas mãos por alguém que em algum momento quis expressar a sua alegria, a sua dor, a sua inquietação. 

Comentários