Collage Art - Arte com colagem


Original with collage - Acrylic, oil pastel, and collage on paper
I've always loved collage art. Glue and scissors, for me, have affective memory. How often did I cut pictures out of magazines and stick them on scrap papers left around the house? Some of them I keep to this day. Sometimes I drew over it, doing a "medley," what we now call "mixed technique." How delightful. Art has always been part of my daily life, wanderings, and experiences. Always adding up. Always making me grow. I thank God for allowing me to work with the arts.

_________
Original com colagem - Acrílico, pastel oleoso e colagem sobre papel
Sempre gostei muito de colagem. Cola e tesoura para mim tem memória afetiva. Quantas e quantas vezes eu ficava recortando figuras de revistas e ficava colando em papeis de rascunho que sobravam pela casa. Alguns deles tenho guardado até hoje. Às vezes desenhava por cima, fazia uma miscelânea, o que hoje chamamos de "técnica mista". Que delícia. A arte sempre fez parte do meu cotidiano, das minhas andanças e experiências. Sempre somando. Sempre me fazendo crescer. Agradeço a Deus por Ele ter me permitido trabalhar com artes. 
.
.
.




 


Comentários